Suwnica Smitha – świetny trening na masę oraz na rzeźbę

Co to takiego?

Suwnica Smitha (https://www.marbo-sport.pl/pol_m_Sprzet-silowy_Urzadzenia-do-cwiczen_Suwnice-1665.html) jest maszyną, którą znajdziemy w zasadzie na każdej siłowni. Jest to niezwykle przydatny sprzęt zarówno do siłowego treningu, jak i także w okresie redukcyjnym. Nie jest może maszyna ta taka skuteczna, jak wolne ciężary, ale sprawdza się idealny, gdy chcemy sobie urozmaicić plan treningowy. Maszyna ta jest naprawdę idealna i uniwersalna dla wielu osób.

Suwnica Smitha jest uważana za bezpieczny sprzęt, który wykorzystywany może być uniwersalnie. Sprawdza się zarówno w siłowym treningu, jak i także podczas procesu rzeźbienia sylwetki. Dzięki możliwości dostosowania ciężaru odpowiedniego, na Suwnicy mogą ćwiczyć zarówno osoby zaawansowane, jak i także początkujące. Opcje szerokie wykorzystywania maszyny sprawiają, że każdy dla niej znajdzie zastosowanie odpowiednie.

Zalety suwnicy Smitha

Na pewno interesują nas wszelkie zalety suwnicy Smitha. Zalet tych jest naprawdę sporo. Przede wszystkim jest to sprzęt uniwersalny co ćwiczeń przeróżnych mięśniowych partii. Do tego sprawdza się w treningu redukcyjnym, jak i także w treningu siłowym. Urządzenie jest odpowiednie dla osób początkujących oraz dla osób zaawansowanych.

Kolejna zaleta to bezpieczeństwo. Można sobie bezpiecznie zablokować sztangi. Gdy ćwiczymy na suwnicy Smitha, to uczymy się świetnej techniki wykonywania ruchów.

Jak wygląda trening siłowy na maszynie Smitha?

Mamy na pewno możliwość treningu na znacznie większym ciężarze i to bez asekuracji. Suwnica daje nam gwarancję stabilizacji ruchu dzięki opcji blokowania bezpiecznego sztangi. Co więcej pozwala nam na wykonywanie treningu na partię dowolną ciała. Sprawdza się w treningu osób, które mają ograniczoną mobilność.

Suwnica Smitha w siłowym treningu jest najczęściej wykorzystywaną maszyną. Maszyna nam umożliwia dobrane obciążenia odpowiedniego z zabezpieczenie jednoczesnym ruchu. Dzięki temu trening nie tylko jest efektywny, ale do tego bardzo, ale to bardzo bezpieczny.

Musimy także mieć na uwadze, że suwnica Smitha sprzyja znacznie wzrostowi mięśni, jednak ćwiczenia na maszynie nie będą nigdy takie skuteczne, jak trening na ciężarach wolnych. Im stabilizacja większa ruchu, tym jest mniejsze zaangażowanie mięśni. Oznacza to, że chociaż trenowanie na maszynie jest bezpieczne, to w przypadku ćwiczeń na ciężarach wolnych zaangażowanie mięśni jest około 44 procent większa, a co idzie za tym – są znacznie szybciej widoczne efekty. Nie możemy się doczekać, aż je zobaczymy.

 

>>>